Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

Vzdělávací oblast: Informatika a komunikační technologie

Vzdělávací obor: Informatika

Tématický okruh: Práce s internetovými vyhledavači

Téma: Průzkum trhu

Ročník: 8.

Anotace: Skupinová práce na téma průzkum trhu je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části žáci společně odpovídají na obecné otázky ohledně průzkumu trhu. Praktická část je zaměřena na práci s informacemi, vyhledávání konkrétního zboží, cen, dodavatelů… Dále by žáci měli napsat objednávku zboží.

Očekávaný výstup a klíčové kompetence: Žáci spolupracují, komunikují, hledají řešení. Žáci znají pojmy průzkum trhu, poptávka, nabídka, cena, objednávka. Žáci umí vyhledat nejlevnější zboží a umí si jej objednat.

Klíčová slova: Průzkum trhu, poptávka, nabídka, cena, objednávka zboží

Druh učebního materiálu: Pracovní list

Autor / vytvořeno: Mgr. Ivana Kalousková/únor 2013

Ke stažení: doc, pdf