Vzdělávací oblast: Informatika a komunikační technologie
Vzdělávací obor: Informatika
Tématický okruh: Práce s internetovými vyhledavači
Téma: Průzkum trhu
Ročník: 8.
Anotace: Skupinová práce na téma průzkum trhu je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části žáci společně odpovídají na obecné otázky ohledně průzkumu trhu. Praktická část je zaměřena na práci s informacemi, vyhledávání konkrétního zboží, cen, dodavatelů… Dále by žáci měli napsat objednávku zboží.
Očekávaný výstup a klíčové kompetence: Žáci spolupracují, komunikují, hledají řešení. Žáci znají pojmy průzkum trhu, poptávka, nabídka, cena, objednávka. Žáci umí vyhledat nejlevnější zboží a umí si jej objednat.
Klíčová slova: Průzkum trhu, poptávka, nabídka, cena, objednávka zboží
Druh učebního materiálu: Pracovní list
Autor / vytvořeno: Mgr. Ivana Kalousková/únor 2013