Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení
 

Vzdělávací oblast: Člověk a příroda

Vzdělávací obor: Chemie

Tématický okruh: Obecná a anorganická chemie

Téma: Oxidy

Ročník: 9.

Anotace: Aktivita slouží k upevnění učiva na téma oxidy, chemické rovnice.Určeno pro práci jednotlivců či dvojic.Materiál je možné použít také pro domácí přípravu.

Očekávaný výstup a klíčové kompetence: 

Žák:

- rozlišuje chemické prvky a chemické sloučeniny a pojmy užívá ve správných souvislostech.

- rozliší výchozí látky a produkty chemických reakcí, uvede příklady prakticky důležitých chemických reakcí, provede jejich klasifikaci a zhodnotí jejich využívání

- porovná vlastnosti a použití vybraných prakticky významných oxidů, kyselin, hydroxidů a solí a posoudí vliv významných zástupců těchto látek na životní prostředí

- orientuje se v přípravě a využívání různých látek v praxi a jejich vlivech na životní prostředí a zdraví člověka

Klíčová slova: Oxidy, názvosloví oxidů, chemické reakce, Emil Votoček

Druh učebního materiálu: Pracovní list

Autor / vytvořeno: Ing. Dagmar Berková / duben 2011

Ke stažení: doc, pdf