Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

Vzdělávací oblast: Člověk a příroda

Vzdělávací obor: Chemie

Tématický okruh: Obecná a anorganická chemie

Téma: Hydroxidy

Ročník: 9.

Anotace: Aktivita slouží k upevnění učiva na téma vlastnosti a názvosloví hydroxidů. Určeno pro práci jednotlivců nebo dvojic.

Očekávaný výstup a klíčové kompetence: 

Žák:

- rozlišuje chemické prvky a chemické sloučeniny a pojmy užívá ve správných souvislostech.

- rozliší výchozí látky a produkty chemických reakcí, uvede příklady prakticky důležitých chemických reakcí, provede jejich klasifikaci a zhodnotí jejich využívání

- porovná vlastnosti a použití vybraných prakticky významných oxidů, kyselin, hydroxidů a solí a posoudí vliv významných zástupců těchto látek na životní prostředí

- orientuje se v přípravě a využívání různých látek v praxi a jejich vlivech na životní prostředí a zdraví člověka

Klíčová slova: Hydroxidy, názvosloví hydroxidů, důležité hydroxidy

Druh učebního materiálu: Pracovní list

Autor / vytvořeno: Ing. Dagmar Berková / duben 2011

Ke stažení: doc, pdf